TotalFootball.am


27.10.17 17:59

Marketing lvl 0. Օգտագործու՞մ են հայկական ակումբները եկամուտ ստանալու բոլոր աղբյուրները


Հայկական ակումբային ֆուտբոլում նկատվող ռեգրեսը վերցրել է թվաբանական պրոգրեսիա, որի վերջին անդամը դեռևս չի նշմարվում: Այս ֆոնի վրա կդիտարկենք հայկական ֆուտբոլային ակումբների մարքեթինգային և բիզնես քայլերը, որոնք նկատելի են վերջին շրջանում:

Ընդհանրապես, ինչպե՞ս են գումար վաստակում ֆուտբոլային ակումբները Եվրոպայում: Տարբերում են եկամտի երեք հիմնական աղբյուր.

1) Տնային խաղերը, որոնց ժամանակ վաճառվում են տոմսեր, ատրիբուտներ, ուտելիքներ:
2) Հեռարձակման իրավունքի վաճառքից ստացված հասույթ
3) Գովազդներ, գործընկերներ, մերչենդայզինգ, բրենդային իրերի վաճառք

Ինչպես արդեն պարզ է դառնում, հայկական ակումբների համար եկամտի առաջին երկու աղբյուրներն արագ բացառվում են, քանի որ մուտքը ստադիոն անվճար է, իսկ հեռարձակման իրավունքների համար ոչ ոք ոչինչ չի վճարում:  

Նման իրավիճակում, երբ խոսքը գնում է զգալիորեն թույլ առաջնությունների կամ, առհասարակ, թույլ թիմերի մասին, առաջ են գալիս եկամտի ևս երկու աղբյուրներ.

1) ՈՒԵՖԱ-ի պարգևավճարներ եվրագավաթներում ելույթների համար
2) Ֆուտբոլիստների վաճառք արտասահմանյան երկրներ

Հայկական ակումբների ղեկավարները, այսպիսով, ունեն եկամուտ ստանալու երեք ուղղություն: Պատմությունը հուշում է, որ նրանք սովորաբար օգտագործում են դրանցից միայն մեկը (ՈՒԵՖԱ-ի փողերը): Այս նյութում կանդրադառնանք գովազդատուների հետ աշխատանքին.

Հայաստանի Բարձրագույն խմբի առաջնության 6 թիմերից երկուսը՝ «Բանանցը» և «Արարատը» տիտղոսային հովանավորներ չունեն:

«Ալաշկերտի» մարզաշապիկի վրա պատկերված է «Բագրատուր» տուրիստական գործակալության տարբերանշանը, սակայն, պարզ է, որ դա նույնպես ակումբի սեփականատիրոջ բիզնեսն է: Նախորդ տարի դրան փոխարինել էր «Հուավեյ» հեռախոսներ արտադրող կազմակերպության լոգոն, սակայն ներկայում դրա մասին ոչինչ հայտնի չէ:

«Գանձասար-Կապանի» մարզահագուստի վրա պատկերված է Զանգեզուրի պղնձամոլիբդենային գործարանի տարբերանշանը: Ըստ ոչ պաշտոնական տվյալների՝ ակումբն այնտեղից իրոք ֆինանսավորում ստանում է: Սա կարելի է ինչ-որ տեղ համարել համագործակցություն, հաշվի առնելով նաև այն, որ ԶՊՄԳ-ն Սյունիքի մարզից է և խթանում է ֆուտբոլի զարգացմանն այնտեղ:

«Փյունիկ» ֆուտբոլային ակումբի մարզաշապիկներին այս տարի պատկերված է «Գոլդս Ջիմի» լոգոն: Ակումբի կողմից չկա որևէ տեղեկություն տվյալ կազմակերպության հետ համագործակցության պայմանագիր ունենալու վերաբերյալ:

«Շիրակը» այս հարցում մեր ակումբներից ամենահաջողակն է: 2016-ին Գյումրին ներկայացնող ակումբը մեկ տարվա պայմանագիր կնքեց «Մենյու.էյեմի» հետ, իսկ այս մրցաշրջանի մեկնարկից առաջ սկսեց աշխատել «Տոտոգեյմինգ» ընկերության հետ:

Նախորդ մրցաշրջանի ընթացքում թիմը բազմաթիվ պրոմոակցիաներ կատարեց Շիրակի մարզում, այս տարի արդեն «Տոտոգեյմինգի» հետ աշխատանքը մի փոքր տարբերվում է: Հավանական է նաև, որ բուքմեյքերական կազմակերպությունն ունի ֆինանսական պարտավորություն, սակայն այդ մասին ոչինչ և ոչ ոք երբեք չի ասել:

Այնուամենայնիվ, Գյումրին ներկայացնող թիմի աշխատանքը հովանավորների հետ չի ստացվել 100 տոկոսով, քանի որ բազմաթիվ տարբերակներ, ճանապարհներ չեն օգտագործվել: Ընդհանրապես, հովանավորչությունը չի սկսվում ստադիոնում բաններներ տեղադրելով և վերջանում մարզաշապիկի վրա լոգոներ տպագրելով:

Մեր թիմերից ՈՉ ՄԵԿԸ չունի բրենդային խանութ, որտեղից կարելի է գնել համապատասխան դիզայնով բաժակ, շարֆ, հեռախոսի պատյան և այլն: Հնարավոր է, որ սպասելիքները չարդարացվեն, եկամուտները բավարար չլինեն, սակայն քանի դեռ դրանք ենթադրություններ են և չկա հստակ վիճակագրություն, ոչինչ միանշանակ ասել չի կարելի:

Ինչ վերաբերում է ֆուտբոլիստներ Հայաստանից այլ երկրների թիմեր վաճառելուն, ապա Եվրոպայում հիմնականում հետաքրքրված չեն Բարձրագույն խմբում հանդես եկող ֆուտբոլիստներով՝ լուրջ չվերաբերվելով 6 թիմով առաջնությունում արդյունք գրանցող ֆուտբոլիստներին:

Մեկ ձեռքի մատները բավական կլինեն հաշվելու համար քանի ֆուտբոլիստ են վաճառել հայկական ակումբները:

Եզրակացություն.

Հայկական ֆուտբոլային ակումբները թույլ են մարքեթինգային տեսանկյունից, կամ, առհասարակ, չունեն մարքեթինգով զբաղվող համապատասխան մարդիկ: Չկա հստակ ձևավորված հովանավոր – ակումբ հարաբերություն ակումբների մեծ մասի մոտ, իսկ առկայության դեպքում կրում է բարեգործական նպատակներ կամ երկու կողմի ղեկավարությունները համընկնում են: Թիմերը չեն փնտրում եկամուտի այլ աղբյուրներ և փորձում են հետ բերել մեկ տարվա ընթացքում վատնած գումարը ՈՒԵՖԱ-ի կողմից ուղարկված փողերով:

Որպես վերջաբան.

Շվեդիայի բարձրագույն լիգայի ավարտված մրցաշրջանի արդյունքում դուրս մնացած «Հալմսթադ» ֆուտբոլային ակումբն իր պաշտոնական կայքում ունի օնլայն-շոփ, իսկ հիմնական հովանավորների թիվը հասնում է վեցի:

Լուսանկարը՝ «Արարատի» ֆեյսբուքյան էջից

______
Սպարտակ Պետրոսյան





  Լրահոս



Հայաստան


Ամենաընթերցվածները

 

Ալաշկերտ  13  27
Գանձասար-Կապան  13

 20

Շիրակ  13  19
Բանանց  13  18
Փյունիկ  12  11
Արարատ  12   6



 

 

Բարսելոնա   2   6
Վալենսիա   2   4
Սելտա   2   4
Գրանադա   2   4 
Սևիլիա   2   4
Ատլետիկո Մադրիդ   2   4
Ատլետիկ Բիլբաո   2   3
Ռեալ Սոսիեդադ   2

  3

Վիլյառեալ

  2   3
Ռեալ Մադրիդ   2   3

Էիբար

  2   3
Խետաֆե   2   3
Մալագա   2   3 
Ռայո Վալյեկանո   2   2
Դեպորտիվո   2   1
Էսպանյոլ   2   1
Ալմերիա   2   1
Կորդոբա   2   1
Էլչե   2   1
Լևանտե   2

  0

Միլան

  1   3
Ռոմա   1   3
Ուդինեզե   1   3
Նապոլի   1   3
Չեզենա   1   3
Յուվենտուս   1   3
Կալիարի   1   1
Պալերմո   1   1
Սամպդորիա   1   1
Սասսուլո   1   1
Ատալանտա   1   1
Ինտեր   1   1
Տորինո   1   1
Վերոնա   1   1
Ջենոա   1   0
ՙԿիևո   1   0
Պարմա   1   0
Լացիո    1   0
Էմպոլի   1   0
Ֆիորենտինա

  1

  0
Չելսի  3   9
Սուոնսի  3   9
Ասթոն Վիլա  3   7
Մանչեսթեր Սիթի  3   6
Լիվերպուլ   3   6
Տոտտենհեմ  3   6
Արսենալ  3   5
Սաութհեմփթոն  3   4
Հալ Սիթի  3   4
Սթոուք Սիթի  3   4
Վեսթ Հեմ  3   3
ՔՊՌ  3   3
Սանդերլենդ  3   2
Մանչեսթեր Յունայթեդ  3   2
Լեյթեր  3   2
Նյուքասլ  3   2

Էվերթոն

 3   2
Վեսթ Բրոմվիչ  3   2
Քրիսթալ Փելաս  3   1
Բարնլի  3   1